5 Mayıs 2009 Salı

mayıs, soğuk yenen bi yemektir.


-ultra kapalı bir hava
-yarına muhteşem bir sınav
-arkada bob dylan - you belong to me
-ikarus'la kampüse dönmenin yarattığı minik başağrısı
-kıskanç kızlar
-sadakatsiz erkekler
-ilişkilerin hafifliği
-arkadaşlıkların hafifliği
...
şarkının ve de havanın etkisiyle gittikçe melankolik bi yazıya dönüyordu satırlar. yok öyle aman aman bişi tabi ki. sınav stresinden olsa gerek ne bileyim. havadandır belki hee.
neyse abi. biliyorsunuz tiyatroya döndüm. 15'i açılış + oyun, 16'sı oyun. tam kesinleşmediği için bişi yazmıyorum şimdilik ayrıca duyururum zaten. dün akşam provadan çıktım. yine tatlı bi yağmur. ne zaman o binadan çıksam gökten bişi yağıyor ya ne bereketli topraktır yarabbi. çıktım metroya yürüyorum. 10 dakika metro bekledim. sonra durağa vardım. orada da tam 35 dakika otobüs bekledim. artık ultra gergin sinirlerim olmuştu, sesli sesli küfretmeye başlamıştım ki lanet olası pislik otobüs geldi. geçtim en arkaya oturdum. abi otobüsün profiline bi baktım şöyle, tek sap benim. resmen +1 olmuşum otobüste. dedim heralde 14.şubat zamana yolculuk otobüsündeyiz ben ömrümde bu kadar çok çifti bi arada görmüş değilim arkadaş. ha gergindim bi de üzerine şaşkın ve de hafif öfkeli oldum. 9u 20 geçe çıktığım provadan, 11de odaya vardım. bi de yorgun oldum. bi de ders zart zurt stresi derken işte böyleyken böyle oldum.
-ha diğer bi mevzu kıskanç hatunlar. yok abi anlam vermek pek mümkün değil. ortamda bi başka dişi varsa direk erkeğe yapışıyor ahtapot. gözeparmak yapıyor. bu benim diyor. mal mısın arkadaşım dercesine bakıyorum onlara. yazık ya. valla yazık. sen sen ol benim yanımda öyle salak şeyler yapma. çükünü de al git derim tabir-i caizse. (bak ufaktan küfür bile ediyorum farkettiysen.. imecın ol dı pipıl)
-ha bi de bazı adamlar var. akıllarına geleni yapıyor, büyük anlamlar içeren cümleleri bi çırpıda karşıdakine kuruyorlar. eğer birazcık zayıfsan, o cümlelerin hoşuna gittiğini ya da ne bileyim ilgiyi ciddiye aldığını belli edersen resmen seninle eğleniyorlar. ha sen ciddiye alsan da almasan da 2-3 saat sonra şaka şaka diyorlar gülümsüyorlar (gözlerinde "her şakada bir gerçek vardır" sözünü vurgulayan bakuşlarla). amaçları tam olarak nedir bilinmez. cidden yazık. bildiğin yazık.
-- derse dönmek gerek. ama yazıyı bitirmeden evvet ceren pükpük'ün doğumgününü kutluyor nice mutlu bizli seneler diliyoruz kendisine.--
Kapanış şarkısı:(hadi biraz enecik olak) Gogol Bordello - not a crime..

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;