2 Mayıs 2009 Cumartesi

ceza. o ye fak

şu an 500m ilerde ceza konseri var. başladılar an itibariyle eğlenceye sanırım bilmiyorum. şenlik alanı hazırlandı. kamikaze bile var.(mış)
bense usulca odamda oturuyor içimden "em si cezaa o ye fak, piyasa yerli bak sırtı terli çok, sagopa defol pislik" diyorum. bilgisayarda bi tane bile şarkısı yok adamın. rap müzik dinlemem pek. pek değil dinlemem gayet. neden böyle canım deli gibi konsere gitmek istiyor bilmiyor ben. birdenbire ceza fanı oldum.
annemle telefonda konuşuyorduk. dedim işte konser var, ceza geliyormuş tanıyor musun bilmiyorum dedim. "aaa ceza mı çok seviyorum ben o çocuğu ay ben de olsaydım. çok efendi o çocuk" dedi. bi baktım telefondaki numaraya falan. annem mi bu gerçekten dedim. evet annem ceza'yı televizyonda görmüş, birkaç konuşmasını dinlemiş gayet sevmiş efendi bulmuştu. anne diyorum arkadaşım yok gitmiyorum. olsun kızım git dinle diyor. tek başıma koskoca şenlik alanında napacam ben diyorum... tek başıma koskoca şenlik alanında ne yapacam ha?!
alın size 3 farklı durum senaryosu.
koskoca şenlik alanı..
etrafta repçiler. herkes kendi halinde. eğleniyor. dans ediyor. şarkılara eşlik ediyorlar. ortamda su gibi bira akıyor. uzaktan tanıdık görünce selamlaşıyor, belki ayak üstü konuşuyor sonra yine arkadaş gruplarına dönüp konserin tadını çıkarıyorlar. ilerde kamikaze.. insanlar kuyruk olmuş binmek için sabırsızlanıyor, yukardakiler ise hızdan başları dönmüş çığlık çığlığa gülüşüyorlar.
koskoca şenlik alanında tek başıma ben..
hasta olduğum için alkollü bişi almamış, bi elimde kola bi elimde çekirdek oturmuşum bi köşeye. etrafa bakıyorum sessiz sakince. beni görüyorsunuz ama "ahaha beslemeye bak lan" dercesine bakışlar atıp dönüyorsunuz. inebolu'daki günlerim aklıma geliyor o an. çok yalnızım be atam diyorum içimden. başımı öne eğiyor gözyaşlarımı çekirdek çöpüme akıtıyorum narince.
koskoca şenlik alanında senle ben..
bende yine kola çekirdek. sense canın ne isterse almışsın. bi köşeye oturmuşuz, belki de yürüyoruz meydanda. tiplere bakıyoruz. alay ediyoruz onlarla. gülmekten ölüyoruz. kamikazeye doğru ilerliyorsun sen. ben binemem ama eşyalarını ver sen bana bin git diyorum. ısrar ediyorsun. allah kahretsin nolacak diyor biniyorum. dingil alet midemi bulandırıyor kalbim çok hızlanıyor yukarda çığlık çığlığa "durdurun bu makinayı ulaaan" diye bağırıyorum. senin elini kolunu morartmışım gerginlikten. "abi durdurun" diyorsun. iniyorum. sen de iniyorsun. utanç içindeyiz. yeniden konsere dönüyoruz. sahnede ceza. sözlerinden tek zıkkım anlamıyoruz. ama tarzını kaptık.hemen bi karar alıyoruz, bundan sonra okulda hep bu tip şarkılar söylicez. eğlenceye geyiğe kahkahaya neşeye doyuyoruz o akşam. tamam diyoruz. şenliklerde de bu kadar eğlenicez. sen eve dönüyorsun ben odaya. huzur içinde ders çalışmaya başlıyoruz. daha verimli geçiyor ders çalışma kısmı. hop diye anlıyorum artık zihnim açıldığından. içim neşe doluyor. midemde kelebekler uçuyor falan.
o ye fak.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;