31 Mayıs 2009 Pazar

pıl pırt çılgınlığı devam!


ya valla geriliyorum yua.. darlanıyorum.. içime fenalık geliyor.. eşyaların büyük bölümünü dağıttım evet. ama şimdi burdan Aşti'ye yolculuk var ki en dangalak olaylardan biri. taksiyle gitmeye kalksam, istanbul otobüs biletine verdiğim paranın aynısını verecem. gölgelerin gücü adına diyip, bütün valizleri sırtlasam otobüslü minibüslü yollardan gitsem, aştiye varabilir miyim muallak... ne kadddar çok eşyam var benim of. kendimden tiksindim. geçen bi reklam gördüm. niveyağ, oğlanlar için bi zamazingo çıkarmış, işte duşjeli, şampuan bi de bi zamazingo özelliği daha var. ya ben de o tip şeyler istiyorum hayatımda. mesela bi tshirtün 5 farklı kullanımı olmalı. ha bi de kirlenmemeli, kendi kendini temizleyebilmeli. giysilerde böyle bi avantaj olursa gerisi kolay sanki. burlarda çamaşır yıkamayı pek sevmediğimden (ki sevmeme nedenim, git randevu al, o günün saatin gelmesini bekle, sonra çamaşırları topla, bi kat çık, makineye tık, bi saat bekle, çamaşırları makineden çıkar, kurutma makinasına at, bi iki saat de öyle bekle, senden sonrakinin sırası gelsin. aceleyle topla. odaya yığ, kurumayanları odaya ser, oda perşembe pazarına dönsün, buram buram deterjan koksun, nefes alama... of) bu tip icatlar hayatımı gerçekten çok hoş, bebeksi kılar. evet.
yarına bilet alıcam, çıkış alıcam, kargoyu ayarlıcam, taşıyamadıklarımı sabahtan gelip alsınlar, gerisini ben hallederim, seyit onbaşı olurum, allah ne verdiyse dalarım. ama bu işler beni cidden geriyor, istanbula vardığımda 1 ay valiz görmek istemiyor oluyorum. ha bunun ankaraya dönüşü de muhteşem. eşyaları burdan toplaması da çok hoş. şimdilik o günleri düşünmeyeyim de kusmayayım. zaten 4.sınıf olduk. of:/ 4 ay yaz tatili. ölür müsün, öldürür müsün. 1 ay istanbul sıcağında staj, sonrası muallak. önceki yıldan beri duştan başka suya girmemiştim, belki bu yaz bi çılgınlık yapar, denizdi havuzdu yüzerim.
(son sınıf olduk lağn, okul bitiyor :S )
bi daha ankaraya ne zaman gelecem diye 2 gündür dışarlardayım. pek fotoğraf çekmedim. tabi meliykanın elektronik eşyaları bira bardağına düşürme sevdası nolacak bilinmez, nikoncumla yollarımız devam etmekte heala. gideyim kahvaltı yapayım. odayı toplayayım. oğ şit.

0 şahıs gencim güzelim diyor:

 
;